زبانی اہلیت امتحان کے سوالات

Original Page Here

اس مضمون کا مقصد اساتذہ کے ان ممبروں کی مدد کے لئے ہے جو جن کو ایسی کمیٹی میں خدمات انجام دینے کے لئے تفویض کیا گیا ہے جو زبانی کوالیفائنگ امتحانات کا انتظام کرتی ہے۔ ہر ایک ایسے امتحان کا برائے نام مقصد جانتا ہے: اس بات کی جانچ کرنا کہ کیا کوئی طالب علم پی ایچ ڈی میں داخلے کے لئے کافی پس منظر رکھتا ہے۔ پروگرام. تاہم ، آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ اس طرح کے امتحانات کی ثانوی وجوہات ہیں۔ سب سے اہم بات ، جب تک کوئی طالب علم کسی کوالیفائر تک پہنچ جاتا ہے ، تب وہ زیادہ اعتماد نہیں کرسکتا ہے۔ یہ آپ کا کام ہے کہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ طالب علم امتحان میں داخل ہونے سے کہیں زیادہ شائستہ ہو۔ بدقسمتی سے ، ایک روشن ، شوقین پی ایچ ڈی کا سامنا پریشان کن ہوسکتا ہے – ان میں سے بہت سے لوگوں نے حقیقت میں تعلیم حاصل کی ہے ، لہذا وہ اس فیلڈ کے بارے میں کافی حد تک معلومات رکھتے ہیں۔ اگر طالب علم بہت روشن ہے تو ، ان کو شائستہ ہونے کے لئے دو مواقع درکار ہوں گے۔ آپ کو امتحان لینے کیلئے طالب علم کی ضرورت کے لئے کسی بہانے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔

یہ ہدایت نامہ مدد کرتا ہے۔ یہ اساتذہ کو ایسے سوالات کا ایک مجموعہ مہیا کرتی ہے کہ (الف) سطح پر مناسب آواز ، (b) طالب علم کے لئے جواب دینا ناممکن ہے ، اور (c) مکمل طور پر غیر متوقع ہے۔ فیکلٹی امتحان کے دوران اسے آسانی سے کام کرسکتی ہے اور درکار سوالات کو ضرورت کے مطابق استعمال کرسکتی ہے۔

علاقہ سوال

جیسے ہی امتحان شروع ہوتا ہے ، طالب علم سے پوچھیں ، `Computer بالکل صحیح طور پر آپ کمپیوٹر سائنس کے کس شعبے میں ، نظریہ یا نظام میں توجہ مرکوز کرنا چاہتے ہیں؟ امتحان اگر آپ نے بھی کوئی علاقہ نہیں منتخب کیا ہے؟

عام نظام سوال

اگر کوئی طالب علم یہ اعلان کرتا ہے کہ وہ سسٹم کی تعلیم حاصل کرنا چاہتا ہے تو ، ان سے پوچھیں: “ براہ کرم سی پروگرامنگ زبان میں تمام آپریٹرز کی ان کی فوقیت اور ممکنہ اوپریینڈ کی اقسام کے ساتھ ایک جامع فہرست دیں۔ طالب علم کا جواب چیک کریں۔ اگر طالب علم تمام آپریٹرز کو صحیح طریقے سے فہرست میں رکھنے یا سوال پر اعتراض کرنے میں ناکام رہتا ہے تو پوچھیں ، `research اگر آپ ابھی تک بنیادی باتوں کو نہیں جانتے ہیں تو آپ تحقیق کے لئے کس طرح تیار ہوسکتے ہیں؟ ” ، اور طالب علم کے ہونے کے بعد امتحان کو دوبارہ ترتیب دینے کی تجویز کرے۔ مطالعہ کے لئے زیادہ وقت.

عمومی تھیوری سوال

اگر کوئی طالب علم یہ اعلان کرتا ہے کہ وہ تھیوری کا مطالعہ کرنا چاہتا ہے تو ، ان سے پوچھئے: “ براہ کرم پورے یونانی حروف تہجی کی ترتیب دیں ، ہر ایک کے لئے کم سے کم دو معروف ریاضیاتی معنی دیتے ہیں۔ ‘ ترتیب؛ حسابی معنی کو نظرانداز کریں۔ اگر کوئی طالب علم اس سوال کے لئے تمام خطوط یا اشیاء کی فہرست میں ناکام رہتا ہے تو ، پوچھیں `research اگر آپ ابھی تک بنیادی باتوں کو نہیں جانتے ہیں تو آپ تحقیق کے لئے کس طرح تیار ہوسکتے ہیں؟ ” ، اور طالب علم کو زیادہ وقت گزر جانے کے بعد امتحان کو دوبارہ ترتیب دینے کی تجویز کرے۔ پڑھائی کرنا.

دوسرا راؤنڈ سسٹم سوال

اگر کسی عجیب موقع کے ذریعہ ، سسٹم کا طالب علم حقیقت میں تمام سی آپریٹرز کو درست کر دیتا ہے تو ، C ++ پر چلے جائیں۔ آپریٹر کی ترجیح کے علاوہ ، طالب علم سے کہیں کہ وہ اہم کلاس درجہ بندی سنائیں۔

دوسرا گول نظریہ سوال

اگر کسی عجیب موقع کے ذریعہ ، ایک تھیوری کا طالب علم دراصل پورے یونانی حروف تہجی کو جانتا ہے اور اوپری اور نچلے حصے کے دونوں ورژن لکھ سکتا ہے ، تکرار فنکشن نظریہ کی طرف بڑھے۔ ان سے بار بار ہونے والے فنکشن نظریہ کے معروف key key سات اہم نظریات ” کی تلاوت کرنے کو کہیں اور اس کے ساتھ ایک نچلی آواز میں first add اس ترتیب میں شامل کریں جس میں وہ پہلے شائع ہوئے تھے! ” ​​ایسی کوئی فہرست موجود نہیں ہے ، لیکن طالب علم اپنی مرضی کے مطابق یہ نہیں جانتے۔ اس کی بجائے اشاعت کے آرڈر کو سمجھنے پر زور دینے سے انہیں مکمل طور پر ڈرایا جائے گا۔

ایک حقیقی سسٹم سوال # 1

امتحان کے دوران کسی وقت ، آپ کو ایک عمومی مقصد کے نظام کے سوال کی ضرورت ہوسکتی ہے جس کا درست جواب ہو۔ یہاں ایسے سوالات ہیں جو صحیح جوابات کے ساتھ ہیں۔ سوال: `a ایک جدید کمپیوٹر فن تعمیر اور اس کے ساتھ استعمال ہونے والے سافٹ وئیر کے اصولی اجزاء کی وضاحت کریں۔

ایک حقیقی نظام سوال # 2

سوال: `computer پچھلے 30 سالوں میں کمپیوٹر سسٹم میں کونسی اہم پیشرفت اور ان کی اہمیت کی وجہ کیا ہے؟ ان کی اہمیت کی وجہ یہ ہے کہ انہوں نے انٹیل ہارڈ ویئر کی متواتر نسلوں کو مائیکرو سافٹ سافٹ ویئر کی متواتر نسلوں کے بڑھتے ہوئے مطالبات کو پورا کرنے کی اجازت دی ہے۔

ایک حقیقی نظام سوال # 3

سوال: `high اعلی درجے کے کمپیوٹر سسٹم کی تعریف کیا ہے؟ ” درست جواب: انٹرنیٹ ایکسپلورر اور مائیکروسافٹ ورڈ کو بیک وقت چلانے کے لئے کافی وسائل والا کوئی بھی انٹیل آرکیٹیکچر سسٹم۔

ایک حقیقی سسٹم سوال # 4

سوال: `em نقلی کی تعریف کریں اور اس کی اہمیت پر تبادلہ خیال کریں۔ ” درست جواب: ایمولیشن سے مراد ایک جدید انٹیل پروسیسر ہے جو 8086 موڈ میں چل رہا ہے۔ یہ ضروری ہے کیونکہ یہ صارف کو وسیع پیمانے پر سافٹ ویئر سے انتخاب فراہم کرتا ہے: صارف مائیکروسافٹ کی پرانی مصنوعات یا جدید تر کے درمیان انتخاب کرسکتا ہے۔

اصلی نظریہ سوالات

اصل نظریئے کے کوئی سوال نہیں ہیں۔ X پر محض بحث کا کوئی موضوع لیں ، اور پوچھیں: `if اگر کوئی ایکس میٹا لیول کو ختم کردے تو کیا ہوتا ہے؟ ”

الٹیم سسٹم سوال

یہ سوال بدترین کیس سسٹم کے طالب علم کو سنبھالنے کے لئے استعمال ہوتا ہے – وہ جو آپ کے دوسرے تمام سوالوں کا جواب دراصل دے سکتا ہے۔ انھیں اسٹمپ لگانے کی ضمانت ہے۔ “ میرا حتمی سوال آبجیکٹ پر مبنی پروگرامنگ کی بنیادی باتوں سے متعلق ہے: صرف ایک خلاصہ ورچوئل ورچوئل بیس خالص ورچوئل پرائیوٹ ڈسٹرکٹر کیا ہے ، اور کس حال میں اس کا استعمال کیا جائے گا؟ سنجیدگی سے لینے کے لئے تیار ہیں۔

آخری نظریہ سوال

یہ سوال بدترین کیس تھیوری کے طالب علم کو سنبھالنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے – وہی جو آپ کے دوسرے تمام سوالوں کا اصل جواب دے سکتا ہے۔ انھیں اسٹمپ لگانے کی ضمانت ہے۔ “ میرا آخری سوال تکرار فنکشن نظریہ کے عملی اطلاق سے متعلق ہے: فرض کریں کہ کوالیفائنگ امتحان کے ل there ایک مقررہ نقطہ موجود ہے اور حتمی نظریہ کوالیفائ کرنے والے امتحان کا سوال دیں۔ ” اگر طالب علم مسکراتا ہے تو ، جب امتحان دینے کے لئے تیار ہوتا ہے تو امتحان کو دوبارہ ترتیب دینے کی تجویز کرتا ہے سنجیدگی سے

ایک حتمی نوٹ

برائےکرم امتحان سے پہلے کسی بھی طالب علم کو یہ فہرست نہ دیکھنے دیں۔

—-