گھر پر سی ڈی ایس پانی ، دنیا کا سب سے طاقتور جراثیم قاتل اور بیماری کا خاتمہ کرنے کا طریقہ Next کچھ بھی نہیں آگے کے لئے

تازہ ترین تازہ ترین نوٹس 

ستمبر 4 ، 2020 –  اس مضمون کو پہلی مرتب شائع کرنے کے بعد سے ، ایم ایم ایس اور سی ڈی ایس واٹر کے علاج معالجے کے فوائد کے بارے میں معلومات ، تعریفوں اور ویڈیوز کے بارے میں سنسرشپ اور دبانے کا ایک بڑا سودا ہوا ہے۔ گوگل اور وابستہ سرچ انجنوں نے اپنے الگورتھم میں ترمیم کرکے یا تو ایم ایل ایس / سی ڈی ایس کے موافق مضامین کو مکمل طور پر ختم کیا ہے یا ان کی درجہ بندی کو تبدیل کیا ہے تاکہ وہ صرف تلاش کے نتائج کے صفحہ 15 پر آئیں۔ یوٹیوب نے سیکڑوں ویڈیو تعریفیں جینسیس II چرچ کے مارک گیرن اور دیگر ویب سائٹس اور بلاگس سے خارج کردی ہیں جن میں ایم ایم ایس / سی ڈی ایس کی قابل صلاحیت صلاحیت کی ذاتی گواہی ہے جو پیتھوجینز ، پرجیویوں ، زہریلا ، فنگس ، بائیو فلم اور سڑنا کو محفوظ طریقے سے آکسائڈائزize کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ جو ان کو بے ضرر قرار دیتا ہے۔ اس طرح صحت کو خراب کرنے والے حالات کا خاتمہ ہوتا ہے۔ 

یہ دباؤ ایم ایم ایس / سی ڈی ایس کے 10 سالوں اور اس کی حیرت انگیز علاج معالجے کی گذشتہ 10 سالوں میں دنیا بھر میں بڑھتی ہوئی بیداری کا براہ راست نتیجہ ہے۔ وزارت برائے مرکزی دھارے میں موجود میڈیا غلط معلومات میں بگ فارما ، ایف ڈی اے ، منظم دوا اور ان کے واجب الادا کتے نے ایک بے بنیاد پروپیگنڈہ مہم چلائی ہے جو ایم ایس ایم کو بدنام کرنے اور ان سے بد نظمی کرنے کے لئے 2018 سے ریڈیو ، ٹی وی اور انٹرنیٹ پر بہت شدت اختیار کرچکی ہے۔ ) ، اس کے فروش ، اس کے چیمپئن (فی الحال مارک گیرن اور اس کے بیٹے جن کو 12 اگست ، 2020 کو گرفتار کیا گیا تھا) اور کوئی ویب سائٹ یا فیس بک پیج ، یا یوٹیوب چینل جو اس کے استعمال کی وکالت کرتا ہے۔ سادہ حقیقت یہ ہے کہ چونکہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو احساس ہوا کہ ایم ایم ایس اور سی ڈی ایس نے صحت سے متعلق دائمی حالات کی نشوونما میں ملوث پیتھوجینز اور زہریلا کو محفوظ اور مؤثر طریقے سے غیر فعال کرنے کے لئے کس حد تک کام کیا ، اور یہ کہ انہیں اب ڈاکٹر کے دفتر جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ نہ ہی یہ مہنگے نسخے بھرے ہیں ، انہیں اس بات کا ادراک ہوا ہے کہ مجھے 40 سال سے بھی زیادہ پہلے کا احساس ہوا تھا ~ روایتی ، ایلوپیتھک ، مین اسٹریم کی دوائی ایک ریکیٹ ہے ، جو آپ کے پیسوں کے ل you مستقل طور پر دودھ پلانے کے ل designed تیار کیا گیا ہے ، جب کہ صرف آپ کے علامات کا پتہ دیتے ہیں ، لیکن آپ کو کبھی بھی کسی چیز کا علاج نہیں کرنا ہے۔ .  

لہذا، یہ ایل منافع $ کے ایس کے لئے بگ فارما، منظم ادویات، اور اربوں ہے کہ مین سٹریم میڈیا conglomerates فارماسیوٹیکل ایڈورٹائزنگ مسئلہ کے دل میں ہے اس سے کماتے ہیں. بگ فارما میں ایف ڈی اے اور ان کے مالکان آپ کی خیریت ، حفاظت یا لمبی عمر کی پرواہ نہیں کرتے ہیں۔ ان کے پاس کبھی نہیں۔ وہ منافع اور طاقت اور سیاسی اثر و رسوخ کے بارے میں پرواہ کرتے ہیں جو وہ منافع ان تک پہنچاتے ہیں۔ منظم طب آپ کو یہ یقین دلاتے ہوئے دواسازی کے زہروں سے آپ کی صحت کو تباہ اور اپاہج بنانا جاری رکھنا چاہتی ہے جب کہ آپ ‘انشورنس’ ریکٹ میں ان کے ساتھ یا ان کے ساتھیوں کے بغیر نہیں رہ سکتے۔ 

  ریاستہائے متحدہ امریکہ سے باہر بہت سے ممالک نے اب ریڈی میڈ ایم ایم ایس حل (یعنی سوڈیم کلورائٹ کی ایک بوتل اور 50٪ سائٹرک ایسڈ حل کی بوتل) کی فروخت پر پابندی عائد کردی ہے۔ تاہم ، آپ اب بھی قانونی طور پر سوڈیم کلورائٹ اور سائٹرک ایسڈ حل تیار کرنے کے لئے استعمال ہونے والے خشک اجزاء حاصل کرسکتے ہیں ، پانی کو خود مقررہ رقم میں شامل کرکے اور ایم ایم ایس کے اپنے اپنے حل کو تقریبا purchased 50-60٪ کم تک تیار کرکے خرید لیں اگر تیار ریڈی میڈ سے تیار ہو۔ اگر آپ ذیل میں دیئے گئے مضمون میں بیان کردہ وضاحت کے مطابق ، اگر آپ خود سی ڈی ایس پانی بنانے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو خشک اجزاء کے پہلے سے ناپے ہوئے تھیلے اور سی ڈی ایس پروڈکشن رگ حاصل کرنے کے بارے میں مزید معلومات چاہتے ہو تو مجھے ای میل بھیجیں ۔ …. کین 

8 اپریل ، 2018:

پیش منظر
میں نے حال ہی میں حساس ڈیجیٹل اسکیل کے ساتھ سوڈیم کلورائٹ حل کی دی گئی مقدار کا وزن کرکے اپنے سوڈیم کلورائٹ حل کی پی پی ایم فی صد حراستی کو ناپنے کا ایک زیادہ درست طریقہ دریافت کیا ہے ۔ اور حیرت کی بات یہ ہے کہ میں نے دریافت کیا کہ میرے سابقہ اضافی پولش فیصد کی قیمتیں ، جو اس مضمون میں پہلے کی تازہ کاریوں میں پیش کی گئیں ، بہت زیادہ بیان کی گئیں۔ تو میں نے اب سوڈیم کلورائٹ حل حراستی کی زیادہ درست پی پی ایم فیصد کی عکاسی کرنے کے لئے ان نوٹوں میں ترمیم کی ہے (اگر آپ اس صفحے کو پہلی بار پڑھ رہے ہیں تو ، اس تازہ کاری شدہ نوٹ میں جو کچھ بیان کیا جارہا ہے وہ آپ کے بعد مزید معنی پیدا کرے گا۔ ‘ پورا مضمون دوبارہ پڑھیں ، لہذا اگر آپ اس وقت سب کچھ نہیں سمجھتے ہیں تو اس کے بارے میں فکر نہ کریں)۔

1) جب جم ہمبل نے اصل میں 2005 کے بعد سے اپنی کتابوں ، ویڈیوز اور مضامین میں ایم ایم ایس کے بارے میں بات کی تو ، اس نے کہا کہ اس کا سوڈیم کلورائٹ حل ” 28٪ ” تھا ۔ تاہم ، بعد میں یہ محسوس ہوا کہ سوڈیم کلورائٹ فلیکس جس سے وہ حل نکال رہے ہیں وہ 80٪ سوڈیم کلورائٹ کے علاوہ 20٪ دیگر نمکیات میں سوڈیم کلورائد (عام ٹیبل نمک) تھے۔ یہ مرکب تناسب سوڈیم کلورائٹ فلیکس کے کارخانہ دار نے جان بوجھ کر برقرار رکھا ہے تاکہ جہاز کی حفاظت اور طویل تر شیلف زندگی کے لئے فلیکس کو زیادہ سے زیادہ مستحکم رکھا جاسکے ۔ لہذا جم حمبل کے سوڈیم کلورائٹ حلوں کی حراستی کی صحیح تفصیل ” 22.4٪ ” ہونی چاہئے“اور 28 فیصد نہیں جب کہ وہ 2011 سے پہلے بیان کررہے تھے (جم ہمبل تقریبا 2011 2011 آگے سے اسے 22.4٪ قرار دے رہے ہیں)۔

کچھ سالوں سے ، میں 22.4 S سوڈیم کلورائٹ ماسٹر سلوشنس بنانے کے لئے جم विनبل کا اصلی فارمولا استعمال کررہا تھا ۔

2) تاہم ، میں ایکوریئم ایئر پمپ کا استعمال کرتے ہوئے 30-40 منٹ میں 500 + پی پی ایم سی ڈی ایس پانی تیار کرنا چاہتا تھا ، 1.5 یا 2 گھنٹوں تک پورے عمل کو چلانے کے بجائے ، میں نے سوڈیم کلورائٹ حل کی فیصد (٪) حراستی میں اضافہ کیا کرنے کے لئے 24٪ اضافہ کر کے صرف 6 آانس . سوڈیم کلورائٹ فلیکس (وزن = 120 گرام) کے میرے 12 اوز بیگ میں آست پانی کا استعمال ، بجائے 9 اوز۔ تھیلے کے لیبل پر تجویز کردہ آست پانی کی (سوڈیم کلورائٹ فلیکس کا 9 آانس پانی + 12 آونس بیگ معیاری 22.4٪ سوڈیم کلورائٹ حل پیدا کرے گا )۔ 24٪ سوڈیم کلورائٹ حل ایک پیدا کرتا ہے کلورین ڈائی آکسائیڈ گیس کی کافی حد تک زیادہ مرتکز پی پی ایم – ایک مقررہ وقت میں – 22.4 S سوڈیم کلورائٹ حل کی بجائے۔

3) مکسر بوتل میں 24 ite سوڈیم کلورائٹ ماسٹر حل ، نیز 50٪ سائٹرک ایسڈ حل شامل کرکے ، میں ایکویریم ائیر پمپ کا استعمال کرکے ، تقریبا 30-40 منٹ میں ، سی ڈی ایس واٹر کے 500+ پی پی ایم تیار کرسکتا ہوں ، کہ میں مکسر بوتل کے ارد گرد پانی کے غسل کو برقرار رکھتا ہوں ، ابلتے ہوئے گرم پانی کے ساتھ ، ہر 10 منٹ میں تبدیل ہوجاتا ہوں ، تاکہ پانی کے غسل کو ہر ممکن حد تک گرم رکھا جاسکے۔

4) آپ مطلوبہ کسی بھی پی پی ایم حراستی میں سی ڈی ایس پانی پیدا کرسکتے ہیں ۔ اگر میں صرف 100 پی پی ایم سی ڈی ایس واٹر بنانا چاہتا ہوں ، تو میں 22.4٪ سوڈیم کلورائٹ حل کی تھوڑی مقدار (مثلا 1/ 1/4 یا 1/2 آونس۔ مکسر کی بوتل میں) استعمال کروں گا اور اس کو مختصر وقت تک چلاؤں گا ، جب تک کہ سی ڈی ایس نہ ہو۔ پانی کا تجربہ 100ppm پر کیا گیا۔ تاہم ، میں فریج میں ذخیرہ کرنے کے لئے 500 + پی پی ایم سی ڈی ایس واٹر کے دو کوارٹس بنانے کو ترجیح دیتا ہوں ۔ لہذا میں 500 پی پی ایم ماسٹر سلوشن کے ایک چھوٹے سے حص downے کو 50 پی پی ایم کے ایک کوارٹ (32 آز) تک نیچے کر سکتا ہوں جو میں اگلے 4 دن میں ایک گھنٹہ کی بنیاد پر (8 گھنٹے ، روزانہ 1 اوز = 8 آز) پی سکتا ہوں۔

500 پی پی ایم حل کو کم کرنے کے ل I’ll ، میں 3 پی او پی 500 کلو اوٹز لوں گا اور 50 پی پی ایم میں 29 آانس آسٹریل پانی = 32 آانس سی ڈی ایس  شامل کروں گا۔

یا 500ppm کے 1.5oz میں 14.5 اوز پانی = 50 او پی ایم پر 16 اوز سی ڈی ایس شامل کریں )

میں 50 پی پی ایم رینج میں سی ڈی ایس پانی پینا پسند کرتا ہوں ، لیکن آپ منہ میں جارحانہ آکسائڈائزنگ عمل کو محسوس کیے بغیر 20 پی پی ایم (بہت سے لوگ کرتے ہیں) یا 75 یا 100 پی پی ایم تک جا سکتے ہیں۔ تاہم ، اگر آپ 150 یا 200 پی پی ایم (یا اس سے زیادہ) تک جاتے ہیں تو ، آپ کو یقینی طور پر  اپنے منہ میں آکسائڈائزنگ شدت محسوس کریں گے اگر آپ اسے چند منٹ کے لئے تھام لیتے ہیں۔ اگر کم خوراک (1 اوز) ، کم پی پی ایم (20 -50 پی پی ایم ) پر ، اور روزانہ 8،10 ، یا 12 گھنٹے کے لئے ایک گھنٹے کے وقفے پر ، سی ڈی ایس پانی بہتر کام کرتا ہے ۔ 

خیال یہ ہے کہ تیزی سے مرنے والے فضلے کی مصنوعات سے بیمار ہونے یا سر درد کے بجائے ، کیڑے آہستہ آہستہ اور مستقل طور پر ختم کرنے کے ل enough کافی حد تک فائدہ اٹھائیں ۔ انیما کے ل you ، آپ CDS واٹر کا اعلی پی پی ایم استعمال کرسکتے ہیں۔

سی ڈی ایس پانی کیسے بنائیں؟

سی ڈی ایس کا مطلب ہے کلورین ڈائی آکسائیڈ سولیوٹو این۔ کلورین ڈائی آکسائیڈ سبز رنگ کی پیلے رنگ کی گیس ہے جو آسانی سے پانی میں گھل جاتی ہے۔ ہم اس گیس کو سوڈیم کلورائٹ (جسے آج ایم ایم ایس 1 کے ذریعہ جم ہمبل کہتے ہیں) کے ایک حل سے شیشے کی مکسر کی بوتل کے اندر 50 فیصد سائٹرک ایسڈ حل کی مساوی مقدار کے ساتھ “چالو” کرتے ہیں ۔ اس کے بعد ہم مکسر بوتل کے پلاسٹک کے ڑککن پر سکرو کرتے ہیں جس میں دو سوراخ لگے ہیں جس میں دو لمبائی 1/4 انچ کی نلیاں قبول کرنے کے ل (ہیں (سلیکون نلیاں مثالی ہیں ، لیکن ونائل ٹیوبنگ ٹھیک ہے)۔ ہر نلکے کی لمبائی صرف مکسر بوتل کے ڑککن کے اندر تھوڑا فاصلہ (جیسے 1/4 انچ) ڈال دی جاتی ہے (میں گوپ کی باریک مالا استعمال کرتا ہوںجب نلیاں سوراخ میں داخل ہوتی ہیں تو سیل کرنے کے ل so تاکہ نلیاں آسانی سے ڑککن سے باہر نہیں نکالی جاسکتی ہیں اور گیس کی سخت مہر رکھتی ہے)۔ نلیاں کی ایک لمبائی 24 انچ (66 سینٹی میٹر) لمبی ہے جو میں مکسر کی بوتل میں ہوا (منہ سے یا ایکویریم ائیر پمپ کے ذریعہ) اڑانے کے لئے استعمال کرتا ہوں جو پھر کلورین ڈائی آکسائیڈ گیس کو متحرک سوڈیم کلورائٹ حل سے نکلنے پر مجبور کرے گا۔ دوسرا لمبائی نلیاں کے میرے اندر گہرائی میں ڈالا جاتا ہے جس آست پانی کی پہلی بوتل (سکرو پر ٹوپی میں ذیل میں دیکھا تصاویر میں “A” کے طور پر نشان زد کیا ہے جس میں ایک سوراخ کے ذریعے).

پانی کی بوتل “A” کی ٹوپی میں دوسرا سوراخ ڈرل کیا جاتا ہے جس سے ایک اور نلکا کی 1/4 انچ لمبائی قبول ہوتی ہے جو پھر پانی کی بوتل “B” کی ٹوپی میں ایک سوراخ کے ذریعہ ڈالا جاتا ہے اور اس کی لمبائی 6 تک ہوتی ہے گیس کو بوتل B تک پہنچانے کے ل 8 8 انچ اگر میں سی ڈی ایس واٹر کی ایک تیسری بوتل (“سی”) بنانا چاہتا ہوں تو ، میں اس کے بعد کیپ “بی” کے دوسرے سوراخ میں نلیاں کی ایک اور لمبائی کو رکھنا چاہتا ہوں اور بوتل “سی” کے ڈھکن کے ذریعے اس نلیاں چلاتا تھا (توسیع 6- 8 انچ گہرائی میں) اور ہوا / گیس کے مرکب کو روکنے کے لئے ٹوپی “C” کا دوسرا سوراخ کھلا چھوڑ دیں۔   

( ایک وقت میں 500 پی پی ایم سی ڈی ایس پانی کا دو چوتھائی حصہ بنانا میرے مقصد کے ل enough کافی ہے۔ اگر آپ روزانہ 8 گھنٹوں کے لئے ہر گھنٹہ 50 پی پی ایم سی ڈی ایس پانی کا استعمال کرتے ہیں تو ، آپ روزانہ 8 اوز (یا روزانہ 4 آونس استعمال کریں گے اگر آپ صرف پینے 1/2 آانس فی گھنٹہ). لہذا، ایک کی 32 آانس چوتھائ بوتل چلے گا 4 دن (یا اگر آپ 8 دن تک فی گھنٹہ 1/2 آانس پینے ہو) اور 2 لٹر رہے گا 8 دنوں 1/2 پینے اگر (یا 16 دن اوز فی گھنٹہ)۔

جب میں سی ڈی ایس پروڈکشن رگ سے سی ڈی ایس واٹر بناتا ہوں تو میں پارباسی ایچ ڈی پی ای سے بنی ایک کوارٹ (ایک لیٹر) پلاسٹک کی بوتلیں استعمال کررہا ہوں ۔ ایچ ڈی پی ای واضح پیئٹی بوتلوں سے کہیں زیادہ محفوظ ہے۔ کچھ لوگ اپنے سی ڈی ایس پانی کو رکھنے کے لئے پیئٹی کی صاف بوتلیں استعمال کرتے ہیں ، لیکن پیئٹی کی صاف بوتلیں کسی بھی پانی میں کیمیکل لیک کردیتی ہیں ، اور اس سے زیادہ آست پانی یا سی ڈی ایس واٹر میں۔ لہذا ، بہتر ہے کہ سی ڈی ایس بنانے کے لئے پارباسی ایچ ڈی پی ای بوتلیں استعمال کریں اور فریگ میں شیشے کی بوتل میں اسٹور کریں ۔ 

جب ہم کلورین ڈائی آکسائیڈ گیس سے آست پانی کی بوتلوں کو گھمانے کے بعد ، ہم ٹوپیاں کھولیں گے ، سی ڈی ایس رگ کو ہٹائیں گے اور اپنے سی ڈی ایس پانی کو شیشے کے کوارٹ کی بوتلوں میں ڈالیں گے جس میں ایک سکرو آن پلاسٹک کیپ اور فرج میں اسٹور ہے۔ . میں ریفریجریٹر میں سی ڈی ایس واٹر کو ذخیرہ کرنے کے لئے پلاسٹک کی بوتلیں استعمال کرتا تھا ، لیکن میں نے جلد ہی دریافت کیا کہ پلاسٹک وقت کے ساتھ ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہوجائے گا اور پھر پھٹا جائے گا۔ شیشے کی صاف بوتلیں استعمال کرنا ٹھیک ہے کیونکہ جب دروازہ بند ہوجاتا ہے تو فریگ تاریک ہوتا ہے۔ اگر آپ اپنی بوتل سی ڈی ایس پانی پر نہیں رکھتے ہیں تو ، یہ چند ہی گھنٹوں میں مکمل طور پر صاف ہوجائے گا ، کیونکہ کلورین ڈائی آکسائیڈ گیس بوتل کے اوپری حصے سے ہوا میں نکل جائے گی (اگر آپ اس کی اجازت دیتے ہیں)۔ 

کئی ہفتوں (12-18) کے دوران ، کلورین ڈائی آکسائیڈ گیس آہستہ آہستہ سی ڈی ایس واٹر سے باہر آجائے گی ، یہاں تک کہ شیشے کی بوتل میں بھی ، لیکن ریفریجریشن عمل کو کافی حد تک سست کردے گی۔ ریفریجریٹر میں ہفتوں کی ایک بڑی تعداد کے بعد سبز / پیلے رنگ کے رنگ آہستہ آہستہ ختم ہونے لگیں گے ، لیکن یہ عام طور پر 3 – 4 ماہ تک مفید رہے گا۔ جو لوگ صحت کے مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں وہ ایک وقت میں بڑی مقدار میں پینے کے بجائے ہر گھنٹے تھوڑی سی سی ڈی پانی پی کر بہتر نتائج حاصل کریں گے۔ زیادہ تر لوگ 1/2 آانس لیں گے۔ یا 1 آانس فی گھنٹہ 8 گھنٹے یا 10 گھنٹے فی دن میں عام طور پر سی ڈی ایس پانی میرے منہ میں رہنے دوں گا کیوں کہ میں نگلنے سے پہلے اپنے دانتوں اور مسوڑوں کے گرد دس منٹ تک مزید سوئش کرتا ہوں۔ اس سے آپ کے دانت اور مسوڑھوں کو صاف کریں گے جیسے آپ زیادہ تر جراثیم سے اپنے منہ پر یقین نہیں کرسکتے اور اس سے چھٹکارا نہیں پاسکتے ہیں جس سے مسوڑوں اور دانتوں میں انفیکشن ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کو اس وقت مسو ، منہ یا دانتوں کے انفیکشن سے پریشانی ہو رہی ہے تو آپ کو بہت خوشگوار حیرت ہوگی۔ دن میں اکثر سی ڈی ایس واٹر سوئچ کرکے اپنی زبانی صحت میں بہتری دیکھنے کے ل.۔ سی ڈی ایس واقعی حیرت انگیز آکسائڈائزر ہے جو کتاب کے تقریبا in ہر روگزن کو کھٹکھٹائے گی ، پھر بھی یہ حیرت انگیز طور پر جسم میں نرم اور نرم ہے۔

(آپ پڑھنا چاہیے MMS کے بنیادی سائنس  کو سمجھنے کے لئے  کہ کس طرح اور کیوں MMS کے ساتھ ساتھ کام کرتا ہے یہ کرتا ہے کے طور پر:
https://educate-yourself.org/mms/chlorinedioxidebasics004sep12.shtml  )

ہوائی اڑانے کے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے سی ڈی ایس پانی بنانے کے لئے میرا مرحلہ وار طریقہ کار یہ ہے:

تیاری

22.4 OR یا 24 S سوڈیم کلورائٹ حل ، بی) 50 C سائٹرک ایسڈ حل ، سی) آلود پانی ، اور ڈی) ایک سی ڈی ایس پروڈکشن “رگ” ، جس میں مکسر کی بوتل ، 3 یا 4 لمبائی 1/4 انچ کی لمبائی پر مشتمل ہے ، اور سکرو آن پلاسٹک کیپس والی 1 یا زیادہ کوارٹ سائز ایچ ڈی پی ای پلاسٹک کی پانی کی بوتلیں

آپ کو 4 چیزوں کی ضرورت ہے:

aبھیجیں یا اپنے ای میل پتے کے ساتھ ایک صوتی میل 949-544-1375 پر چھوڑیں(آہستہ اور واضح طور پر اس کی ہجے کریں) اور میں آپ کو مزید معلومات بھیجوں گا۔ .

کچھ لوگوں کو لگتا ہے کہ سی ڈی ایس واٹر بنانا بہت پیچیدہ ہے اور پوچھتے ہیں کہ کیا وہ تیار سی ڈی ایس واٹر حاصل کرسکتے ہیں؟ اس کا جواب ہاں میں ہے ، یقینا، ، اور آپ آن لائن دکانداروں کو ڈھونڈ سکتے ہیں جو عام طور پر 3،000 پی پی ایم کی 4 آونڈ بوتل سی ڈی ایس کے  لئے $ 28 وصول کرتے ہیں ، جبکہ ای بے کی قیمتیں 30 – سے 60 ڈالر تک کے لئے ہیں۔ بوتل ، لیکن میں 3800 پی پی ایم کی اعلی حراستی میں سی ڈی ایس کونسیٹرینٹ تیار کرنے کے لئے ایک اور پروٹوکول کا استعمال کرتا ہوں  جو چندہ کے لئے پریمیم گفٹ کے طور پر دستیاب ہوتا ہے جو دکانداروں کے پوچھنے سے 30-50٪ کم ہے ۔ آپ اس لنک کو پڑھ کر مزید معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔

سی ڈی ایس واٹر کنسریٹٹ بہت طویل ہوگا اور ذخیرہ کرنا آسان ہے (22 اپریل ، 2019)

یہاں دکھائے گئے سی ڈی ایس پروڈکشن رگ کی مدد سے ، آپ 64 اوز تیار کرسکتے ہیں ۔ آلود پانی کی لاگت کے لئے 500 پی پی ایم سی ڈی ایس پانی (2 چوتھائی ) ، جو تقریبا approximately $ 0.60 سینٹ تک کام کرتا ہے ۔ 

دائیں طرف دیکھا ہوا سی ڈی ایس پانی 500MM سے تھوڑا سا میں ماپا جاتا ہے جس کا استعمال LaMotte کے ذریعہ تیار کردہ انسٹا ٹیسٹ تجزیاتی ہائی رینج کلورین ڈائی آکسائیڈ ٹیسٹ سٹرپس (# 3002) ہے۔ میں نے ان دونوں حلقوں کو تقریبا 45 45 منٹ میں ایک چھوٹے سے ایکویریم پمپ کا استعمال کرکے پانی کے ذریعے گیس کو آگے بڑھایا۔ میں نے 1 اوز ملایا۔ میری مکسر کی بوتل میں 24٪ سوڈیم کلورائٹ حل اور 1 اوز ، 50٪ سائٹرک ایسڈ حل۔ میں نے معیاری 22.r solution حل سے سوڈیم کلورائٹ ماسٹر سلوشن کی حراستی میں اضافہ کیا ، اصل میں جم ہومبل نے ان لوگوں کے لئے مرتب کیا جو پانی میں ایم ایم ایس کے قطرے کھا رہے تھے ، جس میں 24 فیصد سوڈیم کلورائٹ ماسٹر سلوشن خصوصی طور پر بنانے کا ارادہ کیا گیا تھا۔کم پی پی ایم سی ڈی ایس پانی زیادہ وقت میں ۔ سوڈیم کلورائٹ حل کی حراستی میں اضافہ کرکے ، آپ کلورین ڈائی آکسائیڈ گیس کی اعلی حراستی پیدا کرتے ہیں جس کی مدد سے آپ کو کم وقت میں سی ڈی ایس پانی کا زیادہ مرتکز بیچ بنانے کی اجازت ملتی ہے۔ میں عام طور پر 50 پی پی ایم کی حد میں سی ڈی ایس پانی گھولتا ہوں ۔ جو کافی زیادہ مضبوط ہے۔ اگر آپ اپنے منہ میں 500 پی پی ایم ڈالتے ہیں تو ، آپ کو آکسیکرن کا فوری طور پر اثر محسوس ہوگا اور آپ اسے ایک یا دو سے زیادہ نہیں روک پائیں گے۔ آکسائڈائزنگ ایکشن بہت شدید ہے۔ میں نے ریفریجریٹر کی سٹوریج کے لئے سی ڈیز پانی کے 500ppm پیدا ہوئے، میں دونگا کمزورمنہ میں پینے یا تیرنے کے ل dis 50 پی پی ایم کی حد تک آست پانی کے ساتھ نیچے آ جاتا ہے۔ اگر آپ اسے مضبوطی سے سنبھال سکتے ہیں ، تو یہ ٹھیک ہے ، لیکن زیادہ تر لوگوں کو 50ppm بہت مضبوط لگتا ہے ۔ یہ آپ پر منحصر ہے کہ آپ کیا سنبھال سکتے ہیں۔

مزید معلومات کے ل email ، 949-544-1375 پر ای میل کریں یا صوتی پیغام چھوڑیں

کین اڈاچی

© کاپی رائٹ 2013-2021 ایجوکیٹ۔آورسیلف.org تمام حقوق محفوظ ہیں۔

متعلقہ

حیرت انگیز کتاب مفت میں دستیاب ہے:
اسٹوری آف ایم ایم ایس اور کلورین ڈائی آکسائیڈ از جم ہمبل (152 پی ڈی ایف پیجز) 2006 کا چوتھا ایڈیشن ، 2009 میں اپ ڈیٹ ہوا اس کتاب کو پڑھیں!
http://educate-yourself.org/cn/Miracle_Mineral_Solve_of_the_21st_Century-Part-1-Archbishop- Jim- Humble-Free-2006-Edition.pdf

کیا سرینج انجیکشن سی ڈی ایس پانی بنانے کے لئے بہتر تکنیک ہے؟ (26 مارچ ، 2016)
http://educate-yourself.org/cn/Is-Sईनinge-Inication-a- Better-Technique-for-Making-CDS-Water26mar16.shtml

31 پیتھوجینک جانداروں کی فہرست ، مارنے کے لئے رابطے کا وقت ، سی ڈی ایس پانی کا اطلاق پی پی ایم ارتکاز ، اور نیٹ نتائج

کلورین ڈائی آکسائیڈ حل (سی ڈی ایس واٹر) کی حیرت انگیز جراثیم کش خصوصیات کو نوٹ کریں 5 منٹ کا رابطہ وقت اور ہرپس سمپلیکس ٹائپ 1 وائرس کو مارنے کے لئے ضروری سی ڈی ایس کی پی پی ایم حراستی کو نوٹس کریں۔ قتل کی شرح ہرپس سمپلیکس 2 (جینیاتی ہرپس) کے لئے یکساں ہوگی۔

Original Page Here